Warunki współpracy

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem plomb plastikowych, kopert ochronnych, saszetek na pieniądze lub innych produktów w naszej ofercie, zachęcamy do zapoznania się z warunkami współpracy.


Nowi klienci:
• Przy pierwszym zamówieniu prosimy o wysłanie poniższych danych emailem.
• Pełne dane do wystawienia faktury.
• Miejsca dostaw (jeżeli inne niż na fakturze)
• Dane kontaktowe do osob(y) odpowiedzialnej za składanie zamówień (telefon oraz email)

Forma zamówienia:
• Zamówienia prosimy wysyłać drogą mailowa - zamowienia@evan.pl
• Telefonicznie lub faxem - +48 22 8271267 / +48 22 8271268
• Za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie.

Dostawa:
• Zamówienia przyjmowane są od poniedziałku do piątku od godziny 08:00 do 17:00.
• Realizacja zamówień następuje z dnia na dzień za pośrednictwem firmy kurierskiej (od 500 szt.)
lub poczty (mniejsze ilości).

Warunkiem realizacji zamówienia w przeciągu 24h jest wysłanie zamówienia do godziny 15

Płatności:
• Pierwsze zamówienie jest płatne po dostarczeniu towaru w formie pobrania lub zaliczenia pocztowego.
• Przy każdym kolejnym zamówieniu obowiązującą formą płatności jest przelew 14 dni.


bezpieczne koperty | plomby gwarancyjne | saszetki na pieniądze | Mapa strony
Evan Polska - koperty, plomby, saszetki. All rights reserved.